برگزاری همایش “مشاوره وسازش،تحکیم بنیان خانواده”به همت معاونت پیشگیری از جرم دادگستری وکانون وکلا استان کرمان

صبح امروز ۹ آذرماه ۱۴۰۲ همایش “مشاوره وسازش،تحکیم بنیان خانواده”به همت معاونت پیشگیری از جرم دادگستری وکانون وکلا استان کرمان در سالن اجتماعات ذغال سنگ واقع در بلوار شهید صدوقی با حضور قضات،وکلا،مشاورین خانواده ومسئولین اجرایی برگزار گردید.

در این همایش بعد از دکتر قویدل معاون پیشگیری، ریاست کانون دادگستری استان کرمان به سخنرانی پرداخت، وی بیان کرد با دعا وثنا نمی‌شود مانع ارتکاب جرم شد،اصل پدیده جرم در جوامع در تمامی ازمنه و آمکنه ساری وجاری بوده اند،آنچه که نگران کننده است تورم جرم در جامعه ایرانی واسلامی میباشد.
ملاحظه میشود در کشوری لائیک مانند فرانسه که ارقام خاکستری وسیاه بزهکاری نزدیک به صفر است نه آنکه تورم جرم وجود ندارد بلکه در مواردی کمتر از نورم جهانی میباشد ولی در کشور ما ضمن همه پشتیبانهای فرهنگی و اخلاقی این آمار چند برابر نورم میباشد، لذا نیاز به اقدام عملی داریم.
ایشان لزوم تلاش همه جانبه،صادقانه وعملی تمامی ارکان نظام را در کنترل این آسیب بزرگ ضروری دانستند اضافه کردند که عدم صحیح وکامل قانون اساسی خاصه بخش سوم،که مربوط به حقوق ملت میباشد را یکی از دلایل مهم گرایش به ارتکاب جرم دانسته،چرا که ریشه جرایمی از قبیل سرقت،موادمخدر و…. فقر بیکاری وتنگدستی میباشد.
متن کامل سخنرانی ریاست کانون متعاقبا به اطلاع همکاران خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

طراحی و توسعه در ocode.ir | تمامی حقوق برای کانون وکلای دادگستری استان کرمان محفوظ است