
📌دیدار هیئتمدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمان و برخی اعضاء کمیسیون داوری
🔹️در این دیدار که در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات کمیسیون برگزار شد ابتدا ریاست کمیسیون داوری به نیابت از سایر اعضاء اقدام به تشریح طرح و برنامههای کمیسیون نمود و در ادامه با تأکید بر راهاندازی مرکز داوری کانون وکلای دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از زحمات سایر همکاران در ادوار گذشته بالاخص زحمات وکیل دکتر معینزاده و همراهان ایشان، رونوشتی از آییننامه و مقررات تنظیمی در خصوص راهاندازی مرکز داوری تقدیم هیئت مدیره نمود. آقای جبالبارزی با تأکید بر اهمیت دادرسی خصوصی و نگاه دستگاه قضا به این مهم بیان داشت: آنچه حائز اهمیت است اشراف وکلای محترم بر قوانین موضوعه و تجربه ایشان در راستای رسیدگی به دعاوی ارجاعی است؛ از همین رو باید با تکیه بر دانش همکاران نسبت به جذب علاقهمندان به این حیطه نسب به آموزش ایشان گام برداشت.
در این دیدار صمیمانه، مواردی از جمله چگونگی جذب کارآموزان مشتاق به امر داوری و نحوه مداخله ایشان در سیر رسیدگی مورد شور و ارزیابی قرار گرفت.
🔹️در ادامه رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از زحمات همکاران در کمیسیون مربوطه با تأکید بر اهمیت نقش داور آگاه و مسلط به روند رسیدگی قضایی، حمایت هیئت مدیره از تشکیل و راهاندازی مرکز داوری را اعلام نموده و بیان داشتند امیدواریم با رایزنیهای به عمل آمده و تعامل مستمر با دادگستری استان بتوانیم هر چه سریعتر و به نحو شایسته شاهد بهرهبرداری از مرکز داوری کانون وکلای دادگستری استان کرمان باشیم.
🔹️این دیدار با تأکید بر ارائه طرح و برنامه جهت جذب و آموزش همکاران علاقهمند به مبحث داوری و دعوت از اساتید برجسته کشوری و قضات محترم شعب تخصصی مربوط به پروندههای داوری پایان یافت.
🔸️روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمان
@kerman_bar_association