خبرگزاری ایسنا:
رییس کانون وکلای استان کرمان:
استقلال وکیل به معنای خودمختاری نیست/ حیات حقوقی ماده 187پایان یافته است
رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: وقتی از استقلال نهاد وکالت و وکیل صحبت می کنیم این استقلال به معنای خودمختاری و یا نافرمانی از قوانین موضوعه مملکت نیست.
http://kerman.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=60097
خبرگزاری ایسنا:
نایب رییس کانون وکلای کرمان:
بدون استقلال وکیل نمیتوانیم دادرسی عادلانه داشته باشیم
نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: استقلال وکیل از قوه قضائیه بیش از آنکه به وکیل برگردد، شان قوه قضائیه را ارتقاء می دهد و در نظام دادرسی نوین وکیل باید جدا از قاضی باشد و در غیر این صورت نمی توانیم دادرسی عادلانه داشته باشیم.
http://kerman.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=60101
خبرگزاری ایرنا:
رئیس کانون وکلای کرمان :
تصویب قانون جدید استقلال وکلا را از بین برده است
کرمان – ایرنا – رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان با بیان اینکه منظور استقلال وکالت خود مختاری نیست بلکه تامین قصور دادرسی عادلانه است گفت: تصویب قانون جدید استقلال وکلا را از بین برده است.
http://www.irna.ir/kerman/fa/News/83223288
خبرگزاری ایرنا:
وکیل وابسته و تحت الامر نمی تواند دفاع کند
کرمان- ایرنا – عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت : جایگاهی که قانون گذار برای وکیل در نظر گرفته متاسفانه در حال حاضر اجرایی نمی شود و این در حالیست که وکیل مستقل با اقتدار می تواند حرف خود را بزند اما وکیل وابسته و تحت الامر نمی تواند به خوبی از مردم دفاع کند.
http://www.irna.ir/kerman/fa/News/83223416
خبرگزاری تسنیم:
کرمان| تصویب قانون جدید استقلال وکالت را زیر سوال برد
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان بیان کرد: نیازی به راهاندازی نهادی موازی با کانون وکلا در کشور نبود و موازیکاری مشکلاتی برای وکلا ایجاد کرده است.
خبرگزاری فارس:
رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان: تشکیل کانون مشاوران با وجود کانون وکلا موازیکاریست
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: راه اینکه تعداد وکیل بیشتری نیاز داریم این نیست که کانون مشاوران را در موازات کانون وکلا تشکیل دهند، کانون وکلا امکان این را دارد نشست به وکیل مورد نیاز جامعه اقدام کند.
این خبر در حال تکمیل است…