بسماللهالرّحمنالرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال
همکاران محترم با سلام و تحیت
ابتدا از سوی خویش و به نیابت از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک و تهنیت عرض میکنم.
سالی که گذشت آمیزهای بود از شیرینیها، تلخیها و فرازها و فرودها؛ از تلخی حادثهی پلاسکو که همه ما را متاثر ساخت تا شیرینی رد کلیات لایحه جامع وکالت در کمیسیون قضایی مجلس و همچنین حضور رئیس جمهور برای نخستین بار در جشن استقلال کانون وکلای دادگستری، سخنرانی ایشان و امیدهائی که برای نهاد وکالت برانگیخت.
سال ۱۳۹۵ همچنین اقداماتی از جمله رایزنی با نمایندگان استان کرمان در خانه ملت، تعامل با دستگاه قضایی در وجوه مختلف، برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان با حضور حداکثری و باشکوه وکلای دادگستری، برگزاری آزمون وکالت و مراسم تحلیف همکارانی که به جمع ما پیوستند، برگزاری سالروز استقلال کانون و برنامههای مختلف هفته وکیل برای کانون وکلای دادگستری کرمان همراه بود که همه آنها به پشتوانه همراهی و همگامی وکلای ارجمند به سرانجام رسید و بیشک اگر این همراهی نبود موفقیتی حاصل نمیشد.
امسال نیز نوروز را به گونهای در کانون وکلای دادگستری کرمان، همان محلی که اختلاف گریز است و اتحاد پذیر، منادی برابری است و نقاد دوگانگی به جشن مینشینیم تا در این دوره نیز، هیئت مدیره به شیوه سلف، سمت پیشتازی و پرچمداری در احقاق حقوق مراجعین خود و دفاع از شأن و جایگاه وکلا را حفظ نموده و ارتقاء بخشند.
انشالله سال ۹۶ سرآغاز روزهایی خوب برای مردم شریف ایران و رشد و شکوفایی بیشتر برای نهاد وکالت، مشحون از پاسداشت باورهای ارزش مدارانه بشری و اجرای حق برای وکلا در پرتو استقلال بیشتر کانونهای وکلای دادگستری باشد.
بیصبرانه منتظر حضور شما در مراسم نوروزی سال ۹۶ که به همت هیئت مدیره و به بهانه دیدار دوباره همکاران ارجمند تدارک دیده شده، هستیم.
رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان