
📌آغاز به کار کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری استان کرمان
🔹 در تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۳، جلسهی اول کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری استان کرمان برگزار شد.
🔹 در این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید اعضا پس از بیان نقطه نظرات خود ،ارتباط کانون با مجلس شورای اسلامی و به نحو ویژه با مجمع نمایندگان استان را به عنوان ضرورت و اولویت برنامه های خود اعلام کردند .در ادامه انتخابات داخلی کمیسیون انجام و جناب آقای غلامرضا فلاحی به عنوان رئیس کمیسیون، جناب آقای دکتر ابوالفضل جعفر قلی خانی به عنوان نائب رئیس و خانم مهلا معمارزاده به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.همچنین با عنایت به سوابق و شایستگی ها مقرر شد آقای علی پاک بین به عنوان مسئول هماهنگی با نهادها و مجمع نمایندگان مجلس استان کرمان و آقای غلامرضا ریاحی به عنوان نماینده کمیسیون در ارتباط با کمیسیون قضائی مجلس ،اهداف و برنامه های کمیسیون را پیگیری نمایند.
🔹 در پایان بر حضور فعال کمیسیون در توسعه، تعمیق و ترمیم ارتباط نهاد وکالت با نمایندگان محترم مجلس، و نقش کلیدی آن در ارتقای جایگاه حرفهای و تقویت نهاد وکالت، ولزوم تشکیل منظم جلسات کمیسیون و برگزاری جلسات با نمایندگان مجلس و دیگر کمیسیونهای پارلمانی کانونهای وکلا در سراسر کشور، تاکید شد.
🔸️روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمان
kerman_bar_association