🔹️دومّین جلسهی اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری کرمان به تاریخ۷/۷/۱۴۰۴ در محل کانون تشکیل و موضوعات مختلفی از جمله مذاکره جهت انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بهزیستی، کمیته امداد امامخمینی(ره)، ندامتگاه مرکزی کرمان و همچنین انجام اقدامات لازم جهت معرفی اداره معاضدت قضایی کانون وکلا و آشناسازی مردم و بهویژه اقشار آسیبپذیر با این اداره، پساز تبادلنظر اعضاء، مورد تصویب قرارگرفت.
🔹️شایان ذکر است در اولین جلسه این اداره در دوره جدید که در تاریخ ۱۱/۶/۱۴۰۴برگزار گردید؛ ضمن تقدیم احکام عضویت، اعضای شعب این اداره شامل دبیرخانه، عرایض، قضایی، اجرا و محاسبات و نیز بازرسان واحدهای معاضدت مستقر در محاکم انتخاب شدند.
🔹️ همچنین با رای اعضاء محترم، جناب آقای محمدهادی شریفی به عنوان نایبرئیس و سرکار خانم سعیده طاهری به سمت دبیر این اداره انتخاب گردیدند.

🔸️روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان
@kerman_bar_association