جلسه توجیهی شروع دوره شش ماهه حضور کارآموزان وکالت (ورودی ۱۴۰۰ )

طبق دعوت قبلی، کار آموزان وکالت رأس ساعت مقرر در محل  سالن اجتماعات  کانون حضور یافته و جلسه با تلاوت آیات ملکوتی قرآن کریم آغاز گردید.

سپس جناب آقای راشدی ریاست کمیسیون کار آموزی بعد از خیر مقدم گویی، به بیان مطالبی در خصوص  رعایت شأن و اخلاق حرفه ای وکیل  و نحوه حضور در جلسات دادگاه به جهت تهیه  گزارشات  پرداختند و آرزو کردند که در پرتو مطالبات علمی کارآموزان این دوره و با تأکید به برگزاری کارگاه های آموزشی و با بهره گیری ازاساتید تجربی عرصه وکالت،  در سایه تلاش و  پشتکار خود و رهنمودهای کمیسیون کارآموزی، در زمره بهترین های وکالت قرار گیرند وهمچنین  ایشان به طرح روند اجرایی تهیه گزارشات  کار آموزی  و چگونگی تقریر گزارشات پرداختند.

در ادامه سر کار خانم ایرانمنش، عضو کمیسیون کار آموزی  با تبریک موفقیت کار آموزان در آزمون مرحله اول، به توجیه و نحوه تهیه گزارش در محاکم  اعم از کیفری وحقوقی و نحوه تدوین و تنظیم این گزارشات پرداختند.

در پایان با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، ریاست کمیسیون به ابهامات و سؤالات کارآموزان پاسخ داده و به دلیل درخواست کارآموزان از جهت تعیین تکلیف و مسایل مرتبط با نقل و انتقال و مهمانی،  شروع دوره دوم کارآموزی از ابتدای مهرماه  با برگزاری نظر سنجی همگانی، مصوب گردید که خرسندی و رضایت جمعی  کارآموزان را به همراه داشت.

طراحی و توسعه در ocode.ir | تمامی حقوق برای کانون وکلای دادگستری استان کرمان محفوظ است